Friday, February 17, 2012

My Aniversary & My Born Day ^,^



Assalamualaikum dan selamat pagi  . ^,^


hari nie 17 febuari 2012 bersamaan 24 Rabiulawal 1433 HIJRAH genap la suda umur saya 21 tahun .Alhmdulillah .syukur pada ALLAH S.W.T .Dgn umur yg semakin meningkat dewasa byk bnda-bnda bru yg perlu dipelajari .Muda2an segalanya dipermudahkn .Ameen ya rabb .Kebetulan jugak hari nie adalah hari Aniversary buat saya dan sang ADAM yg tersayang .^,^













Nie aniversary wat yg pertama kali nya .i love it .Hope perhubungan ini berkekalan selamanya .Ameen .wlaupn jauh d mata namun tetap d hati .Moga kita dpt sama-sama harungi apa jua halangan yg menimpa kita .Lagi2 perhubungan yg agak jauh ini seringkali d uji dgn bermcm2 ujian .i can believe u .kdg2 timbul jugak rasa cemburu d hati ini . terpaksa d pendam untk mengelakkan timbulnya pergaduhan antara kita .prmpn takkan lari dri perasaan cemburu .u know that .^,^ i hope so ,satu hari nanti hbgn ini akan drestui oleh keluarga .


aku Tidak putus2 br'doa agar hbgn kita dpt drestui oleh kluarga .Kerna restu dri ibubapa dpt mengeratkan lgi hbgn yg terjalin diantara kita . Jika ALLAH takdirkn kau adalah pelengkap hidupku nnti aku akan terima dengan hati yg tulus ikhls .Tapi jika ALLAH tidak merestui perhubungan ini aku redha dgn cobaan ini . Aku terima seadanya .Takdir ALLAH teda yg bole ubahkn .mgkn ada yg lebih baik untk kita berdua .^____^ Jgn putus-putus berdoa kpd ALLAH krna dia yg menentukan segalanya untuk kita .




Dengan kesempatan ini ,aku ingin berterima kasih krna sudi menerima aku dihatimu . Nie la Hadiah yg pling bermakna dlm hidupku. thanx a lot dear .Hbgn yg terjalin d antara kita selama setahun ini byk melahirkan kenangan manis dan pahit bersama . apa yg pahit tu lupakn la n yg manis2 seejjaa d kenang .hehehe .^,^ tp yg manis2 bikin sedih bha .amacm tu yar ??? hehe .


ok dear .happy aniversary ^,^ Take care owezz ur self .jauh sgt awk susa mau taw keadaan awk .hihi ( Sori la kehel2 lgi t'kluar .msti ko meluat dgr kn dear HAHA !! ak saja mau ksi manas2 ko buweeeeekkkk :P:P )




OkEY JMP D ENTRY YG LAIN .hehe .Hope ndk bosan membaca luahan hatiku .yarr ..LOVE U DEAR .. hppy lerr tuuwww dpt byk2 love .hihi ;-)








No comments:

Pink Bow Tie), url(Pink Bow Tie), auto;}
COPYRIGHT BY SHA_SWEETY91